Nieuws!

28-4-2020 – Spread the “new” word!

Natuurlijk willen wij graag een gezellige en volle Spaarnehal tijdens de reünie. Want hoe meer oud-klasgenoten en leraren, hoe gezelliger. Toch? Daarom vragen wij ook jullie hulp om dat mede te realiseren.

Hieronder staan 3 downloadlinks naar reünieposters in A3-, A4- en social-media-formaat (voor insta, FB, WhatsApp, etc.). Met de nieuwe reünie datum.
Je kunt de poster in pdf-formaat downloaden via de knop  of klikken op de afbeelding en dan met de rechtermuisknop kiezen voor ‘opslaan als’. Dit is vooral handig voor de afbeelding op social media.

Help ons en jezelf naar een hele gezellige reünie. Download een poster, druk hem af en hang hem op bij de sportvereniging, de dansschool, muziekschool, de plaatselijke supermarkt, etc.
Vraag wel even of je hem mag ophangen.

Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd. 

De reüniecommissie

 

27-04-2020 – Een nieuwe datum!!

COVID-19 houdt de hele wereld nog wel even in haar greep. Ons dus ook. Inmiddels zijn we allemaal op de hoogte van het besluit van de overheid om in verband met het corona-virus alle evenementen in ieder geval tot 1 september te verbieden. Dat betekent dat de reünie niet op 22 augustus kan doorgaan. Spijtig, maar heel erg begrijpelijk. De gezondheid gaat voor. Daarom moesten we ons beraden over een nieuwe datum.

Aangezien De Spaarnehal een sportzaal is die tijdens het sportseizoen (september t/m mei) dagelijks gereserveerd is voor sport, hebben we de reünie verplaatst naar zaterdag 5 juni 2021. Uiteraard alleen onder het voorbehoud dat er geen belemmerende maatregelen van de overheid meer van kracht zijn. En… dat we genoeg aanmeldingen hebben!!

De komende week zullen we onze website, twitter-account en instagram aanpassen. Ook zal binnenkort het reglement aangepast zijn.

Al jullie aanmeldingen blijven geldig. Wanneer je je al aangemeld en betaald hebt, blijft je deelname gegarandeerd. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen.

Jezelf aanmelden kan nog steeds via www.spaarnereunie2020.nl. Doe dit zo snel mogelijk want vol=vol!

Ondertussen gaan wij verder met het organiseren van een fantastisch feest waar wij elkaar kunnen zien en spreken, en het glas kunnen heffen.

Voor goede ideeën staan wij altijd open, dus kom maar op met je tips!

24-3-2020 – Spread the “new” word!

Natuurlijk willen wij graag een gezellige en volle Spaarnehal tijdens de reünie. Want hoe meer oud-klasgenoten en leraren, hoe gezelliger. Toch? Daarom vragen wij ook jullie hulp om dat mede te realiseren.

Hieronder staan 3 downloadlinks naar reünieposters in A3-, A4- en social-media-formaat (voor insta, FB, WhatsApp, etc.). Met de nieuwe reünie datum.
Je kunt de poster in pdf-formaat downloaden via de knop  of klikken op de afbeelding en dan met de rechtermuisknop kiezen voor ‘opslaan als’. Dit is vooral handig voor de afbeelding op social media.

Help ons en jezelf naar een hele gezellige reünie. Download een poster, druk hem af en hang hem op bij de sportvereniging, de dansschool, muziekschool, de plaatselijke supermarkt, etc.
Vraag wel even of je hem mag ophangen.

Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd. 

De reüniecommissie

 

24-03-2020 – Nieuwe datum reünie!!

Vanwege de coronacrisis hebben we de reünie verplaatst naar 22 augustus. Uiteraard geldt voor deze nieuwe datum ook dat de reünie alleen plaatsvindt als er geen coronamaatregelen van de overheid meer van kracht zijn.

De locatie blijft de Spaarnehal aan het Fie Carelsenplein in Haarlem.

Indien je nu al betaald hebt, maar verhinderd bent op de nieuwe datum, kun je contact opnemen met aanmelden@spaarnereunie2020.nl.

Andersom: als je eerst niet, maar nu wèl aanwezig kunt zijn, kun je je uiteraard aanmelden via het tabblad bovenaan deze pagina. Want wij gaan gewoon door gaan met het organiseren van een te gekke reünie!

Overige vragen kun je sturen naar secretaris@spaarnereunie2020.nl

Blijf lief voor elkaar. Houd afstand, was je handen en blijf zo veel mogelijk thuis.

23-03-2020 – Gezien de omstandigheden gaan we op zoek naar een andere datum:

BELANGRIJK!!!

Na het zien van de persconferentie van Rutte c.s. hedenavond hebben wij besloten dat we definitief de reünie naar een andere datum moeten verschuiven. De reünie is oorspronkelijk gepland op 6 juni en zou dus, zoals het er nu uitziet, door mogen gaan. Echter, de reüniecommissie mag niet meer voor 1 juni bij elkaar komen. En dat is absoluut noodzakelijk. Daarnaast zijn we ook zo realistisch om in te zien dat de kans dat na 1 juni alles gelijk weer op de oude voet door kan gaan klein is.

Eerder vandaag hebben we al contact met de verhuurder van de Spaarnehal gehad over een eventuele andere datum. Daarover hopen wij jullie zeer binnenkort meer te kunnen vertellen.

Wanneer jullie vragen hebben stuur ze naar secretaris@spaarnereunie2020.nl

Blijf lief voor elkaar. Houd afstand, was je handen en blijf zo veel mogelijk thuis.

 

15-03-2020 – Ook wij zijn bezig met het Corona-virus:

Corona. Aan het begin van dit jaar dacht iedereen bij het horen van dit woord aan een Mexicaans biertje. Nu denken we aan een virus dat dit land plat legt en helaas nationaal en internationaal al vele sterfgevallen veroorzaakt heeft.
Ook de reüniecommissie denkt na over de eventuele gevolgen voor de aanstaande reünie. Voorop staat dat wij ons uiteraard aan de richtlijnen van de RIVM en de overheid houden. De voorschriften gaan nog niet voorbij 6 april. Daarom gaan wij verder met de voorbereidingen van de reünie en dus ook de verkoop van kaarten. Half april gaan wij met de verhuurder van de zaal rond de tafel zitten om te overleggen over de situatie op dat moment.
Er zijn drie mogelijkheden:
  • de coronacrisis is nagenoeg voorbij en de reünie kan gewoon doorgaan op 6 juni
  • de coronacrisis is nog niet voorbij en we zullen de reünie naar een latere datum moeten uitstellen, wellicht enige maanden later.
  • de reünie zal geannuleerd moeten worden.
Indien de reünie niet op 6 juni door kan gaan zullen we in eerste instantie proberen de reünie naar een nog te bepalen datum te verplaatsen. Slechts in het ergste geval zullen we tot annulering overgaan.
Voor de reünie zullen wij de diensten van derden moeten inhuren (zaalhuur, beveiliging, aankleding zaal en geluid, catering). Van deze partijen hebben wij de toezegging gekregen dat zij niets in rekening zullen brengen wanneer er op 6 juni een verbod is op evenementen als de onze. Dit betekent dat wij iedereen zijn/haar inschrijfgeld terug kunnen geven indien we onverhoopt de reünie moeten cancelen. Hopelijk is dit helemaal niet nodig en kunnen wij op 6 juni of op een latere datum een fantastisch schoolfeest organiseren.
Men kan zich dus zonder risico blijven aanmelden voor de reünie. En betalen, natuurlijk.
Inmiddels komen we behoorlijk dicht in de buurt van het minimaal benodigde aantal aanmeldingen. Echter, nog niet in de buurt van de benodigde BETAALDE aanmeldingen. Alleen de laatste tellen mee. Daarom nogmaals het verzoek spoedig te betalen als je dat nog niet gedaan hebt. Je kan voor je betaling een Tikkie aanvragen op: aanmelden@spaarnereunie2020.nl
We houden jullie op de hoogte.
Sterkte en veel gezondheid!
De reüniecommissie.
 

10-3-2020 – Ruud Ophuijsen geeft ook nog een paar redenen om je aan te melden:

 

28-2-2020 – We zijn er bijna, luister maar naar Myrjam Visser:

 

26-2-2020 – Omdat er toch vragen komen over het vooraf betalen van de entreeprijs:

De reüniecommissie wil graag nog iets uitleggen over de financiën. We krijgen regelmatig vragen
over de hoogte van de entreeprijs. Hoe is die tot stand gekomen? Nou, zo:
– bij de prijs zijn twee consumptiemunten á € 2,50 inbegrepen.
– we hebben helaas te maken met het feit dat de school er niet meer staat. We zullen dus een
ruimte moeten huren. En dat kost wat.
– we zijn verplicht om meerdere erkende beveiligers met EHBO-diploma in te huren.
– om het naar binnengaan vlotjes te laten verlopen hebben we dranghekken nodig.
– roken mag niet in het gebouw. We zullen dus buiten een rookgelegenheid moeten creëren.
– de Spaarnehal is een sportzaal. We moeten een aantal tafels en stoelen inhuren, evenals een
bar.
– iedere deelnemer krijgt een badge met zijn/haar naam en jaartallen erop. Handig, zo sta je niet
met je mond vol tanden omdat je de naam van je oud-klasgenoot vergeten bent.
– we hebben een geluidsinstallatie en beamers nodig. Moeten we dus inhuren.
– de zaal willen we wat sfeervoller maken door o.a. verlichting in te huren.
– sinds 2014, toen de entreeprijs 15 euro was, is alles duurder geworden. Maar dat hoeven we
eigenlijk niet uit te leggen.
– de vorige keer konden er 1100 mensen naar binnen, nu maar 900.
– daarnaast hebben we twee vaste lasten: de hosting van de website en de bankkosten.
Daarom zijn we, na grondige berekeningen, op de huidige entreeprijs van 19 euro uitgekomen. Wij
willen nogmaals benadrukken dat de hele reüniecommissie louter uit vrijwilligers bestaat.
Waarom willen wij graag dat je vooruit betaalt? Welnu, wij willen niet het risico lopen dat de situatie
ontstaat dat we in principe genoeg aanmeldingen hebben, maar te weinig geld op de bank.
Bijvoorbeeld omdat er mensen zijn die dan uiteindelijk toch niet komen. Het gevolg zou kunnen zijn
dat wij zelf voor de kosten moeten opdraaien. Hoewel we veel plezier beleven aan het organiseren
voelen we daar toch niet veel voor…
Eind maart gaan we kijken of genoeg aanmelders betaald hebben. Alleen betaalde aanmeldingen
tellen we mee. Daarom is het dus van belang dat je na je aanmelding zo spoedig mogelijk betaalt.
En ook dáárom vragen we iedereen die nog steeds niet betaald heeft dat snel wel te doen.
Wat gebeurt er als het toch niet doorgaat? Dan krijg je zo snel als mogelijk is je geld volledig terug.
Dat zal niet gelijk dezelfde avond lukken. Maar wel binnen een week. Het kost nu eenmaal tijd om
honderden overboekingen te doen.
Wij hopen zo wat duidelijkheid gegeven te hebben. Meld je aan en betaal!

 

14-2-2020 – En als zelfs Amir Pool een duit in het zakje doet? Dan moet je je toch gewoon aanmelden!

 

11-2-2020 – Nou ja? Karlijn zegt het ook al!

 

8-2-2020 – Als Myriam het zegt! …

 

18-1-2020 – We staan in de krant!
Vandaag staat er een mooi stuk in het Haarlems Dagblad over ons oude schoolgebouw en de nieuwe reünie. Dus natuurlijk kun je het ook hier lezen:  SpaarneScholenGemeenschap

 

13-1-2020 – Spread the word!
Natuurlijk willen wij graag een gezellige en volle Spaarnehal tijdens de reünie. Want hoe meer oud-klasgenoten en leraren, hoe gezelliger. Toch? Daarom vragen wij ook jullie hulp om dat mede te realiseren.

Hieronder staan 3 downloadlinks naar reünieposters in A3-, A4- en social-media-formaat (voor insta, FB, WhatsApp, etc.).
Je kunt de poster in pdf-formaat downloaden via de knop  of klikken op de afbeelding en dan met de rechtermuisknop kiezen voor ‘opslaan als’. Dit is vooral handig voor de afbeelding op social media.

Help ons en jezelf naar een hele gezellige reünie. Download een poster, druk hem af en hang hem op bij de sportvereniging, de dansschool, muziekschool, de plaatselijke supermarkt, etc.
Vraag wel even of je hem mag ophangen.

Jullie hulp wordt zeer gewaardeerd. 

De reüniecommissie